Stormin metsästysseura

Ammunta/ Kilpailut

Kilpailutoiminta

Seura järjestää kilpailuja pilkinnässä, haulikko- ja kiväärilajeissa sekä on mukana Kaltsilan ja Lopen-Perän seurojen kanssa järjestämässä vuorovuosittain hirvenjuoksu/-kävely -kilpailua. Seura ei peri omista kilpailuistaan osallistumismaksua. Osallistumismaksut korvataan kaikille SML:n kisoihin osallistuville sekä nuorten sarjoissa myös LM- ja SM-kisoihin osallistuville. Laskut tai kuitit osallistumismaksuista tulee toimittaa sihteerille sen kalenterivuoden aikana, jolloin kilpailut ovat olleet. Kuitteihin täytyy liittää maksun saajan tiedot tilitietoineen. Kilpailuista ja ampumaharjoituksista ilmoitetaan tekstiviesteillä, sähköposteilla, seuran kotisivuilla ja mahdollisuuksien mukaan Alueviestin järjestöpalstalla.

Stormin metsästysseura